witam...
niestety nie trafiłem na was gdy kupowałem nawigację, więc sprzęt do swojego Passata kupiłem sobie z Chin.
od około miesiąca z niej korzystam i jestem zadowolony, ale wczoraj w nawigacji przestał reagować dotyk.
próbowałem ją resetować, odpinać kostki i nic. nawigacja się uruchamia, reaguje na przyciski z kierownicy, przyciski na panelu ale dotyk padł zupełnie...
czy macie serwis??? czy moglibyście coś takiego naprawić???
pozdr
[Inne] Problem z urządzeniem - VW passat
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn lut 06, 2017 2:13 pm
Re: Problem z urządzeniem - VW passat
Witaj,
tak, posiadamy zaplecze serwisowe na miejscu w Warszawie.
W Twoim wypadku musimy dokonać ekspertyzy, która ma na celu sprawdzenie, czy uda nam się naprawić sprzęt. Musimy określić od którego producenta pochodzi i czy uda nam się zdobyć ewentualne części.
Ekspertyza kosztuje 100zł, a przybliżony koszt naprawy i kalibracji dotyku to 175zł.
Koszt ekspertyzy wchodzi w koszt naprawy jeśli uda się ją zrobić - jeśli nie, zostaje 100zł za sprawdzenie.
Pozdrawiam
/Krzysiek.
tak, posiadamy zaplecze serwisowe na miejscu w Warszawie.
W Twoim wypadku musimy dokonać ekspertyzy, która ma na celu sprawdzenie, czy uda nam się naprawić sprzęt. Musimy określić od którego producenta pochodzi i czy uda nam się zdobyć ewentualne części.
Ekspertyza kosztuje 100zł, a przybliżony koszt naprawy i kalibracji dotyku to 175zł.
Koszt ekspertyzy wchodzi w koszt naprawy jeśli uda się ją zrobić - jeśli nie, zostaje 100zł za sprawdzenie.
Pozdrawiam
/Krzysiek.
Re: Problem z urządzeniem - VW passat
no dobra, ale jakie są szansę naprawę zanim wyślę?? spotkaliście się już z czymś takim żeby dotyk padł od normalnego użytkowania?? auto trzymam w garażu, sprzęt się nie przegrzał, rano wsiadłem i po prostu dotyk już nie działał
pozdr
pozdr
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn lut 06, 2017 2:13 pm
Re: Problem z urządzeniem - VW passat
Szanse na naprawdę określimy w trakcie ekspertyzy
Zdarzało nam się robić już padnięty dotyk... czasami potrzebna była wymiana ekranu, ale bywały też "prostsze" usterki - trudno jest wróżyć przez internet.
Odezwij się na maila wsparcie@navipremium.pl i dogadamy się co do wysyłki.
Pozdrawiam
/Krzysiek
Zdarzało nam się robić już padnięty dotyk... czasami potrzebna była wymiana ekranu, ale bywały też "prostsze" usterki - trudno jest wróżyć przez internet.
Odezwij się na maila wsparcie@navipremium.pl i dogadamy się co do wysyłki.
Pozdrawiam
/Krzysiek
Wróć do „Problemy techniczne, serwis”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości