[Inne] Problem z urządzeniem - VW passat

Forum dotyczące problemów technicznych z nawigacjami dedykowanymi.
sunny_b
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 08, 2017 12:46 pm

[Inne] Problem z urządzeniem - VW passat

Postautor: sunny_b » czw lut 16, 2017 3:09 pm

witam...
niestety nie trafiłem na was gdy kupowałem nawigację, więc sprzęt do swojego Passata kupiłem sobie z Chin.
od około miesiąca z niej korzystam i jestem zadowolony, ale wczoraj w nawigacji przestał reagować dotyk.
próbowałem ją resetować, odpinać kostki i nic. nawigacja się uruchamia, reaguje na przyciski z kierownicy, przyciski na panelu ale dotyk padł zupełnie...

czy macie serwis??? czy moglibyście coś takiego naprawić???

pozdr

naviPremium
Posty: 90
Rejestracja: pn lut 06, 2017 2:13 pm

Re: Problem z urządzeniem - VW passat

Postautor: naviPremium » czw lut 16, 2017 3:35 pm

Witaj,

tak, posiadamy zaplecze serwisowe na miejscu w Warszawie.
W Twoim wypadku musimy dokonać ekspertyzy, która ma na celu sprawdzenie, czy uda nam się naprawić sprzęt. Musimy określić od którego producenta pochodzi i czy uda nam się zdobyć ewentualne części.
Ekspertyza kosztuje 100zł, a przybliżony koszt naprawy i kalibracji dotyku to 175zł.
Koszt ekspertyzy wchodzi w koszt naprawy jeśli uda się ją zrobić - jeśli nie, zostaje 100zł za sprawdzenie.

Pozdrawiam
/Krzysiek.

sunny_b
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 08, 2017 12:46 pm

Re: Problem z urządzeniem - VW passat

Postautor: sunny_b » czw lut 16, 2017 3:58 pm

no dobra, ale jakie są szansę naprawę zanim wyślę?? spotkaliście się już z czymś takim żeby dotyk padł od normalnego użytkowania?? auto trzymam w garażu, sprzęt się nie przegrzał, rano wsiadłem i po prostu dotyk już nie działał

pozdr

naviPremium
Posty: 90
Rejestracja: pn lut 06, 2017 2:13 pm

Re: Problem z urządzeniem - VW passat

Postautor: naviPremium » czw lut 16, 2017 4:06 pm

Szanse na naprawdę określimy w trakcie ekspertyzy ;)
Zdarzało nam się robić już padnięty dotyk... czasami potrzebna była wymiana ekranu, ale bywały też "prostsze" usterki - trudno jest wróżyć przez internet.
Odezwij się na maila wsparcie@navipremium.pl i dogadamy się co do wysyłki.

Pozdrawiam
/Krzysiek


Wróć do „Problemy techniczne, serwis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości